Follow on Bloglovin
2012-10-15 - 16:20:00 - Filed Under: Selena Gomez

Taylor Swift pratar om Selena

Intervju med Taylor Swift från Dolly tidningen. Var sångaren tillbaka när de frågade om hennes vän Selena!
 
Du har nu ditt eget hus. Tog Selena med sig en välkommens gåva?
Taylor: Hon förde. Hon spelade in en film i Budapest, Ungern, och förde mig en gammal trä klocka. Jag satte den vid ingången dörren till mitt hus. Det är vackert.

Hon känner dig väl nog som väljer de saker som du älskar?
Taylor: Hon känner mig tillräckligt väl för att veta vad jag bär, vad jag skulle vilja ha ett hem ... När man är vän med någon länge är normalt att de vet.
Selena Gomez and Taylor Swift - 2011 People's Choice Awards - Backstage And Audience
Selena relation har alltid varit i media. Du ger henne råd?
Taylor: Vi pratar inte om relationer, effekterna av olika annonser. När Selena och jag pratade om livet och kärleken på ett naturligt sätt, talade vi om relationer. Tar inte hänsyn till vad de säger i media. Det är en del av vårt arbete, när vi inte är på fotograferingar eller på röda mattan. Sen pratar vi om livet.
 
Är du svartsjuk?
Taylor: Jag känner aldrig avundsjuk på sanna vänner och jag har aldrig varit svartsjuk på varandra, för om du har en sann vänskap som aldrig kommer att tävla med henne. Jag är nära Selena och Emma Stone. Om du är vän med någon lång tid, sedan kommer en hel del förändringar, och ditt liv förändras med 100%, och de är fortfarande där, och de är som systrar till dig.
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: