Follow on Bloglovin
2012-09-30 - 14:00:00 - Filed Under: Cody Simpson

Cody är officiellt singel - och har arbetat ut!

 
Australian tonåring känsla Cody Simpson växer upp: Det betyder turnera med god vän Justin Bieber, och slutligen släppa sitt Paradise debutalbum.

TheFIX talade med 15-åriga Guldkusten lokala medan han förbereder sig för att ansluta sig till Justin och Carly Rae Jepsen på turné i USA.

"Det är riktigt häftigt, ja? Jag definitivt super underblåst. Det är häftigt att kunna få chansen att turnera med artister" säger Cody på telefon från Arizona.

"Jag kommer att vara på scenen och sjunga en sång med Carly. Det är mycket roligt när du kommer att turnera med folk du känner, vi har alla samma chef [Scooter Braun] så det är ganska coolt. "

Cody har uppnått en hel del sedan han upptäcktes på YouTube under 2009. Under de senaste tre åren har han har haft två framgångsrika EPs, samarbetat med Taio Cruz, T-Pain och Becky G och erövrade USA, även få sin egen Mini-Me Cody docka.

Nu har hans debutalbum Paradise äntligen sjunkit, med singlarna "Wish U Were Here" och "Got Me Good".
 
Hela albumet handlar om tjejer och mina erfarenheter med dem. Självklart det är vad jag skriver om en tonårig grabb ", säger han.

"Jag är ganska mycket att ge en stor del av mig själv genom musiken, jag delar med min livsstil med människor, och vem jag är som person."

Blir allt populärare i hemmet och i USA, har Cody inget emot den växande uppmärksamheten på hans personliga liv.

"Det är svårt eftersom varje gång jag går umgås med en tjej, om hon är bara en vän, är det alltid kommer att vara rykten. Så det är bara kinda något du måste leva med ", säger han avslöjade

"[De rykten är] definitivt en stor skylt mer än något, betyder det saker när det verkligen händer."

För några månader tillbaka, hävdade rapporter att han dejtade Kim Kardashians halvsyster Kylie Jenner, men Cody är ordentligt enda just nu.

"Jag har inte en flickvän eller något just nu", säger han.

Som snart skulle kunna ändra - Cody har blivit allvarlig på att träna.
"Det är viktigt att alltid hålla sig frisk och särskilt när du är här ute på vägen", säger han.

"Det finns alltid en massa snabbmat frestelser överallt du går, speciellt här i USA, jag försöker bara att hålla mig frisk så mycket jag kan."

"Jag skrev detta till en bild på min Instagram nyligen, som är som första gången jag hade gjort ett foto av mig utan en tröja så det var intressant!"

Dock är fortfarande Cody klädd för hans omslag, klädd i en smoking på stranden.

"Jag älskar att bära kostymer och passande upp. Om jag någonsin går ut, kommer jag definitivt kommer slänga lite Dressy slitage på och har verkligen fattat tycke för designkläder ", säger han. "Jag har blandat lite av det med min personliga stil, som är precis ungefär som" kylda Aussie strand unge. "

Cody ser upp till en viss modeikon för tillfället: "Gangnam Style" koreanska rapparen Psy.

"Jag gillar hans ord," Dress flott, dans galen ", tror jag att det är ett geni!" säger Cody.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: