Follow on Bloglovin
2012-09-04 - 20:29:20 - Filed Under: Selena Gomez

Intervju med Selena@frågor och svar!

Ga0qbag9gp8_large
Som ni vet gav Selena en intervju till Teemix igår. Sångaren besvarade frågor från sina fans!
Intervju för NRJ:
Vilken stil kommer nästa vara album?
Jag försöker fixa, men jag vet inte ännu hur stilen kommer att bli, men det kommer definitivt att dyka upp. Idag har jag testa en massa saker, arbetat med många tillverkare, som inte har fungerat, så säkert kommer det att finnas gott om överraskningar.
 
Vilken låt gillar du mest på album, "When The Sun Goes Down"?
Utan tvekan, Who Says!
 
Hur var det att spela in "Spring Breakers" med James Franco och Ashley Benson?
Det var definitivt mycket roligt, men jag var också lite stressad. Den gjutna är riktigt bra. Det var en stor upplevelse för mig eftersom det är min första oberoende film. Han har en annan stil, men det var något stort. Rollen är annorlunda än de som hittills haft. Kanske kommer mina fans inte kommer att gilla det, men det var viktigt för mig och jag kunde inte vägra. Jag var tvungen att se hur långt jag kan gå.
 
Du känner en stor press att vara en tonåring ikon?
Kanske är detta en stressig tid, men jag vet ärligt talat inte. Jag är en av dem, jag växte upp med mina fans. Jag försöker att inte dölja någonting och leva ett normalt liv.

Att spela i Glee, hur skulle det vara för dig ...?
Super!
 
Vill du spela något liknande i "Magi på Waverly Place"?
Jag tittar inte mycket på TV, men om jag var tvungen att ha en trevlig roll, varför inte? Förekomst av Glee skulle vara coolt.

Din samling "Dream Out Loud" kommer att vara i Frankrike?
Jag hoppas, för nu säljer det väl i Amerika, men det är en fråga om stil. Frankrike är långt borta (skrattar).
Och din parfym?
Ja, men inte ännu har ett visst datum.
 
Vill du spela in en duett med Rihanna? eller någon annan?
Om jag var tvungen att visas i en duett med en tjej skulle det vara Katy Perry. Jag älskar henne. En man skulle det vara Jason Mraz. Men det händer inte, vilket är synd!

Eller Justin Bieber?
Nej.

Hur hanterar du med hoten på Facebook?
Jag tar inte uppmärksamma kritiken, jag bryr mig inte. Jag har underbara människor som stödjer mig. Jag ser inte till dåliga tweets, eftersom jag inte vill. Inte sänka sig till dem.
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill du spela in en duett med fransk sångerska?
Egentligen talar jag inte franska (skrattar). Jag vet hur man säger "hej" och allt det där. Med resten vet jag inte något franska sångare, så jag vill inte. (Skrattar)

Planerar du en konsert i Frankrike?
När mitt album kommer ut, kommer säkert albumet främja här i Frankrike, men jag vet inte om en konsert planeras. Inte jag utfört här, och jag skulle vilja!
Som Paris?
J'adore Paris! (Jag älskar Paris!) Paris och London är min favorit stad, dom är så romantiska. Jag ville shoppa här eftersom det är huvudstaden av mode, men det är fruktansvärt dyrt här (skrattar).
 
Vad tycker du om att göra på din fritid?
Jag lagar lite av allt som är bakat.
Du har tid att koppla av i ditt fullspäckade schema?
Ja, jag har! Det är viktigt att ta en paus. Även när du spelar in i studion måste jag vila.

Vad är hemligheten bakom din skönhet?
Jag tvättar alltid mitt ansikte morgon och kväll!

Började du röka efter "Spring Breakers"?
(Skrattar) Nej, inte alls!
 
Vill du synas i en film med Shia LaBeouf, din idol?
Jag skulle vilja, men jag känner att jag inte är redo, skulle jag vara väldigt nervös (skratt). Detta är en av mina favorit skådespelare. Jag är säker på att han kommer göra ett bra jobb i sin nästa film (skratt).

Vilken är din favoritlåt just nu?
Where Have You Been med Rihanna. Den här låten dansar jag till när jag hör den. Jag gillar också att lyssna på Norah Jones.

Älskar du One Direction? Vem är bäst?
Ja, jag gillar dem, men jag har inte en favorit.

Vilka var de bästa och sämsta stunder i din karriär?
Ärligt talat, jag är glad att jag bara var goda stunder. Min favorit stunder är de när jag är på scenen.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: