Follow on Bloglovin
2012-09-25 - 15:35:00 - Filed Under: One Direction

One Direction till svenska ”X factor”

Bild: onedirectionswe
Här är vad www.dn.se skrev:
Pojkbandet One Direction kommer till TV 4:s ”X factor”. Enligt ett pressmeddelande kommer de omåttligt populära Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles och Louis Tomlinson att uppträda i en av programmets fredagsfinaler under hösten, men exakt vilket datum det blir är ännu inte känt.
– Vi ser fram emot att träffa våra svenska fans igen snart, säger Liam Payne i pressmeddelandet.
 
Men så fort jag får reda på datumet så kommer jag skriva det här på bloggen!
Postat av: Klara

I något inlägg skrev du typ "ååh, jag orkar inte mer" eller något, vad handlade det om? Du kommer inte lägga ner bloggen va? :o Älskar den!! <3

Svar: Det handlade om att alla nästa inte röstar på mig i blogawarsen. Men ni behöver inte rösta om ni inte vill. Men jag kommer inte lägga ner bloggen, jag kommer ha kvar den och blogga fortfarande. Tack!<3
josefin nordell

2012-09-25 @ 16:45:14

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: