Follow on Bloglovin
2012-09-19 - 20:47:35 - Filed Under: Selena Gomez

Selena: Intervjun för The Skanner

Selenas senaste film "Hotel Transylvania", gav en intervju till webbplatsen för The Skanner!
 
Intervjuare: Hej Selena. Tack för en annan intervju.
Selena: Inte alls, tack.

D: Jag förstår att eftersom den senaste gången du var så vacker, du gjorde en bild av min praktikant Richie.
S: Den var söt!

D: Vad är du mest intresserad av "Hotel Transylvania"?
S: Manuset var stor, mycket häftigt, och detta med fantastiska rösterna, så att du inte har mycket att säga.
D: Hur skulle du beskriva filmen?
S: Jag skulle vilja säga att denna typ av film om far och dotter, där han talar om att växa upp med erfarenhet, och hans dotter vill förbli oberoende. Det är en mycket söt historia, där pappor och döttrar inte kan komma överens.
D: Vilken är din favorit typ av monster? Zombie, varulv, vampyr, eller någon annan?
S: Förmodligen zombies.
 
D: Jag älskar när skräck och komedi möts. Hade du kul att jobba på den här filmen?
S: Ja, och med goda skäl. Jag älskar skräckfilmer, jag älskar den här filmen också.
 
D: Vad var det som första gången, spela som den anonyma karaktär?
S: Det var något annat för mig. Det var något nytt, jag vill göra det igen!

D: Du är beröm för sång, dans, skådespelerska och du har en klädlinje, du är en UNICEF-ambassadör, och du är bara 20 år gammal. Vad ska du göra i ditt liv?
S: [skrattar] Jag vet inte. Jag tror att det har varit många före mig. Men jag älskar allt jag gör och jag känner mycket, mycket hedrad och glad.
 
D: Vad betyder det för dig att vara en ambassadör för UNICEF och vad du gillar mest av de saker som du har gjort hittills?
S: Samarbete med UNICEF för mig är mycket, mycket viktigt. Som jag sa, jag känner hedrad, jag känner att det är viktigt när du kan lägga din röst.

D: Är det någon popstjärnan vars karriär och den framgång är ditt mål?
S: Jag beundrar många människor. Men den person vars berättelse retar mig mest är Katy Perry. Hon arbetade hårt för att vara vad hon hade blivit, och utan tvekan var det inte från kväll till kväll.

D: Vad är den sista boken du läste det?
S: De fem språk kärlek.

D: Vad är det senaste du lyssnade på?
S: Jag lyssnar på en massa Frank Ocean.
 
D: Vad maträtt tycker du om att laga?
S: Jag älskar alla typer av middagar och steka.

D: Vilken är din favorit designer?
S: När det gäller mode är det Marchesa.

D: När du tittar i spegeln, vad ser du?
S: [skrattar] Du.

D: Om du hade en önskan, vad skulle det vara?
S: Att allt var lagligt.

D: Om du kunde vara ett djur, vad skulle det vara?
S: En apa.

D: Vad är ditt tidigaste minne?
S: Britney Spears konsert.
 
D: Vad är nyckeln till framgång för alla människor?
S: Mark (?)

D: Om du kunde träffa någon som inte längre lever, vem skulle det vara?
S: Marilyn Monroe.

D: Vad säger du till fans som vill följa i dina fotspår?
S: Du måste älska det du gör. Det måste vara en passion och du kan inte råd med det till dina gropar.

D: Då du vill förknippas?
S: När sitt arbete.

D: Tack igen Selena! Lycka till med "Hotel Transylvania"!
S: Tack.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: