Follow on Bloglovin
2012-09-25 - 18:58:00 - Filed Under: Selena Gomez

Selena: Ny intervju för MTV News

MTV News på sin hemsida, hade släppt en ny intervju, som genomfördes vid årets Toronto Film Festival för premiären av "Hotel Transylvania". Selena pratar om hennes röst där, som framförts en av karaktärerna. Hon sa att hon ville göra något roligt och annorlunda!

 

Get More: Movie Trailers, Movies Blog

Svar på tal och bloggen:
I något inlägg skrev du typ "ååh, jag orkar inte mer" eller något, vad handlade det om? Du kommer inte lägga ner bloggen va? :o Älskar den!! <3
Svar: Det handlade om att nästan alla inte röstar på mig i blogawarsen och hade en dålig blogg dag. Men ni behöver inte rösta om ni inte vill, jag ska inte tvinga er. Men jag kommer inte lägga ner bloggen, jag kommer ha kvar den och blogga fortfarande. Tack!<3

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: