Follow on Bloglovin
2013-04-03 - 02:19:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demis album släpps den 14 maj

Demi Lovato kommer tillbaka nästa månad med sitt fjärde studioalbum, som kommer ut i butikerna den 14 maj till Hollywood Records. Den officiella musikvideon för albumets första singel, "Heart Attack" har premiär på tisdag (9 april) på E! Nyheter. Efter sången gjorde Demi största försäljningen av veckan för en enda på sin debuti februari, "Heart Attack" ligger på plats nr 21 på den aktuella Hot 100 chart.

 

Av det nya albumet, säger Demi i ett pressmeddelande:

 

 "Det är bättre än något annat jag någonsin gjort! Jag experimenterade med en mängd olika ljud och hällde mitt hjärta i att skriva dessa sånger. Jag är så glad för att alla får äntligen chansen att höra dem! "

 

Demi kommer besöka "Dancing with the Stars" på tisdag, "Good Morning America" nästa onsdag (10 april) och "Kelly & Michael" nästa Torsdag (11 april). Den 20-åriga popstjärnan kommer komma tillbaka också som en domare på den amerikanska versionen av "The X Factor" i höst. Pre-order för "Demi" och börjar på tisdag i Nordamerika, och nästa tisdag (9 april) för resten av världen.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: