Follow on Bloglovin
2013-08-22 - 18:41:00 - Filed Under: Justin Bieber

Justin kan inte vänta med att gifta sig, ha fru och barn (Intervju)

Justin Bieber kan ha njutit några av hans vilda tonåren men han har insisterat på att han kommer att bosätta sig och gifta sig en dag.
 

Justin berättar i en exklusiv intervju med In Touch magazine:

"Jag kan inte vänta med att ha en vacker fru och små barn springandes omkring. Vi kommer att vänta och se när och hur många. Dessa saker är i Guds händer, inte mina.."

 

Han medger också att han är godhjärtad och älskar inget bättre än att vara i ett förhållande:

"Jag tänker inte ljuga. Det är kul att vara ung, kär och vara kär. Min mamma lärde mig hur man behandlar en kvinna rätt, så jag tycker om att ta en tjej ut och göra trevliga saker för henne. Alla förtjänar att känna att de är den mest speciella personen i världen."

 

Och trots hans senaste rubrikerna från nattklubb bråk och pinsamma mopp-hink videos, fortsätter Justin att släppa rekord album.

"Ibland tror jag att folk blir distraherad ... och glömmer att jag är här för att skapa musik. Jag satte allt jag har i min musik, och jag önskar att folk skulle fokusera mer på det."

 

Vad tycker du om att Justin drömmer om att ha en familj?


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: