Follow on Bloglovin
2013-08-07 - 23:20:00 - Filed Under: Justin Bieber

Justin tar emot sin Diamond Award!

Justin Bieber presenterade med Diamond Award av hans manager Scooter Braun under konserten i Newark, NJ (juli 31).
 

Hans hitlåt "Baby" nådde 12 miljoner i försäljning och blev #1 mest certifierade låt någonsin!! 12x PLATINUM! Enligt uppgift är låten den mest sålda singel i USA´s historia.

 

Justin tackar sina fans:

 "First and foremost, I want to thank all my Beliebers in the audience tonight. And all my Beliebers at home, and my mom for always believing in me."

 
Ps. Jag ber om ursäkt för uppdateringen, men jag sommarjobbar just nu och är väldigt trött när jag kommer hem vid 2 och sen kanske jag gör något annat som vara med kompisar och sova. 
Jag ska försöka göra mitt bästa. Kram till er!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: