Follow on Bloglovin
2013-08-25 - 00:43:00 - Filed Under: Allmänt

Tävling

Jag är med och tävlar hos nickimdaily om 7 stycken body mists (Victoria Secret) om du vill också vara med och tävla så tryck HÄR så kommer du direkt till tävlingen!
 
Varför just jag som vill vinna är eftersom jag älskar Victoria Secret och tycker att just dom body mists luktar så sjukt gott, jag tänkte faktiskt köpa några av dom i Farsta men sen blev det aldrig av så nu ångrar jag mig :/ Har inte så tillräckligt med pengar för att köpa några på nätet heller just nu och kommer inte åka utomlands på ett långt tag så det skulle varit perfekt och sjukt bra om jag vinner. Och sen blir det liksom en liten present i förskott för jag fyller nämligen år den 29 September :) Som sakt min lillasyster och min kompis har två stycken av dom så man blir lite avensjuk och önskar att man hade också några Body Mists från Victoria Secret!
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: