Follow on Bloglovin
2013-02-06 - 22:10:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi medger att X Factor jobbet var för tidigt!

Tumblr_mhsz2fvmnd1rvlw9po2_500_large

I Sprung 2013 numret av Cosmo på Campus, har Demi erkänt att hon tog sin X Factor döma roll för tidigt efter att ha lämnat behandlingshemmet. Hon sade:

 

"Jag tror inte att jag var redo när jag började på The X Factor [hösten 2012]. I en idealisk situation skulle jag ha kanske väntat ett år eller mer [efter att ha kommit ut ur behandlingen]. Jag dök in i arbetet väldigt snabbt och det var nog inte kanske den bästa idé då, men platsen där jag är i dag är så mycket bättre än jag någonsin kunnat föreställa, så jag är verkligen glad. "

 

Den tidigare Disney-prinsessan öppnas för Cosmo på Campus om hur hon övervinnde sin kamp och varför hon tar tid att fokusera på sig själv. Spin-off student magazine talade Demi om hennes självpåtagna människa förbud "Det är mycket ohälsosamt när tjejer ägnar all sin tid åt en kille och glömma sina vänner och familj. Jag gjorde det. Jag var alltid ute efter distraktioner eftersom jag var så rädd för att vara ensam. "

 

"Jag har tillbringat det senaste året med fokus på mig själv och det har varit otroligt. Mer har kommit ut det senaste året än i min karriär hittills, och jag tror verkligen att det var för att jag tog hand om mig själv och fokuserade inte på killar. "

 

Hon erkännde att hon brukade ta "self-sabotage" relationer eftersom hon var så missnöjd med sig själv, känner hon att hon är äntligen redo för kärlek. Hon tillade:

 

"Nu är jag på en plats där jag kan äntligen lita och älska och bli en bättre person för den jag är i ett förhållande med, istället för att vara en klängig flickvän eller få svartsjuka."

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: