Follow on Bloglovin
2013-02-11 - 15:49:00 - Filed Under: Justin Bieber

Justin erkänner & ber om för att han rökte weed

justinbieber-snl_1280

Medan "The Miley Cyrus Show" parodi visas på SNL pratade Justin om sig själv att spela någon annan - som president Miley Cyrus fan club.

 

Justin sade under parodin:
"Jag har även hört att han blev påkommen med att röka weed och att han är verkligen ledsen över det och folk gör misstag, men han kommer aldrig att göra det igen."

 

I början av januari, var Justin på en fest där han blev fotad när han rökte weed. Han gjorde aldrig ett officiellt uttalande om händelsen, bara twirrade strax efter bilderna hade läckt:

"Jag ser er alla. Jag hör er alla. Jag vill aldrig låta någon av er vara nere. Jag älskar er. och ... tack."

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: