Follow on Bloglovin
2013-02-02 - 20:46:00 - Filed Under: Jelena

Selena känner sig "riktigt bra" efter uppbrottet med Justin

Mår Selena Gomez bättre efter uppbrottet med Justin? Det kan du ge dig på!

 

Selena chattade med E! Nyheter (Jan29) om hur hon hanterat det efter uppbrottet med Justin efter två år i ett förhållande. 

 

"Jag mår bra. Jag mår riktigt bra. Jag har spelat in, haft mycket roligt med mina vänninor, har en bra tid. "

 

Och medan hon håller tag i mamma från att avslöja för många detaljer om hennes nya musik (hon redan spelat 16 låtar!). Selena sa att hon har det mycket roligt.

 

"Jag har mycket roligt att uttrycka allt som jag känner. Jag har sagt till människor att jag är definitivt lite mer kaxig nu. Jag är lite mer talträngd. "

 

Kan detta vara svaret på Justins "Nothing Like Us"?


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: