Follow on Bloglovin
2013-02-11 - 19:37:00 - Filed Under: Selena Gomez

Selenas intervju för "Seventeen”

Tumblr_mhpsb5ohvp1rrzgt6o1_500_large

       17: Berätta mer om ditt engagemang i NEO! Vad väntar dig i framtiden och vad vi kan se i dagens show?       

    Selena: I linjen vår/sommar försökte jag lista ut vad jag vill uttrycka! Nu arbetar jag med designers och visar bilder som jag älskar, och jag tror att det skulle vara kul att lägga till dem i linjen. Vi alla träffade bara några stora chattar på där vi pratade om teman, färger och tyger, och sedan såg jag ihop allt! Har alla kläder jag bar den dagen, och jag såg dem i sessioner. Alla mina fans kommer att kunna se min samling!

 

17: Vilken linje har adidas NEO påverkat din personliga stil?    

              Selena: Jag tycker det är en bra partnerskap, eftersom de definitivt representerar vad jag försöker representera, och det är individualitet och deras förmåga att uttrycka sig genom mode. Detta är något jag alltid försöker att upprepa mina fans: mode ska vara roligt! Bör baseras på hur du vill uttrycka genom vad du går igenom och hur att inspirera dina filmer och musik.

 

17: Om du skulle ta en outfit från kollektionen adidas NEO för dig själv, vilket skulle du välja?    Selena: Jag skulle välja en gul stickad kofta. För närvarande, även på min bild på twitter! Det är bara en mycket mysig, bekväm kofta och du kan bära den till allt. Det är också bra för mig eftersom jag behöver mer färg i mitt liv! Jag brukar hålla min garderob i neutrala färger, så det är perfekt för varje outfit.

 

17: För att byta ämne till lite konversation, Vad var det bästa med att vara på Spring Breakers?
Selena: Jag tror  hela upplevelsen. Som skådespelerska och som en person som bodde i ett slags bubbla. Så för mig var det fantastiskt att se var jag kan få som skådespelerska och omge dig med bra människor som Harmony, James och Vanessa, som är mer erfarna än jag. Definitivt gav det mig inte. Det var underbart.

 

17: Har ni några roliga eller pinsamma ögonblick från Spring Breakers?
Selena: Det var en scen där jag var tvungen att dansa med en grupp studenter som var riktiga människor från spring break. Jag var fruktansvärt upprörd! Jag tänkte att jag skulle dansa med åtminstone en av flickorna. Harmoni skrattade åt mig och sade: "Du är så söt. Naturligtvis, du kan få Rachel att dansa med dig, "Jag minns att jag tänke," Jag vill dansa med en tjej och då kan pojken dansa. "Jag vet att det var bara en film, men jag var väldigt nervös. Och det var ingenting, eftersom i filmen gör jag en massa galna saker!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: