Follow on Bloglovin
2013-01-04 - 18:53:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi: 13 mest efterlängtade Pop Album för 2013

9. Demi Lovato, albumtitel TBA
Hon var av glas och papper under 2011, men 2013 kan bara hitta Demi gjord av platinum: Disney Princess-vände -The X Factor judgestress, som hade en av 2012 bästa singlar med "Give Your Heart a Break", lovar att sätta lite fart med sitt fjärde studioalbum, beroende nästa år. Medan detaljerna är fortfarande sällsynta, bekräftade låtskrivaren Emanuel Kiriakou (som skrev "Who Says" till Selena Gomez) att han hade skrivit "flera låtar" med chanteuse och Demi lovade att i en intervju att ljudet blir mer organiskt. "Ingen dubstep för mig, jag är bra", sade hon. "Jag saknar att höra riktiga instrument på radion - Jag vill kunna ta det tillbaka till pop radio." En ny singel väntas någon gång under våren bör lämna henne segerrad Unbroken.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: