Follow on Bloglovin
2013-01-05 - 17:22:00 - Filed Under: Justin Bieber

Justin: "Selena ger mig huvudvärk"

Tumblr_m07vury18v1qhft5ko1_500_large
Justin Bieber har erkänt att ha en flickvän ger ibland honom en "huvudvärk" eftersom han aldrig kan berätta vad som händer i huvudet.

 
Trots att han befinner sig i en på/av förhållande med Selena Gomez - Justin tror att han är en tålmodig pojkvän. Han medger att ha en flickvän kan ibland vara frustrerande.

 
Han berättade för Top of the Tops tidningen:

"I varje relation en pojke har definitivt vänta mer för flickan än flickan måste vänta på pojken. Jag är van vid det. Komma irriterad kommer inte att få dig någonstans ändå.

 
"Du måste veta när det är bättre att lämna en flicka ensam, att vänta på henne att inse att hon är din. Och ja, ibland kan de ge dig huvudvärk. "

 

Justin tänker att han är en bra pojkvän ändå. Han hävdar att han är alltid mycket sympatisk och förståelse.

 

"Jag har mina kvaliteter. Jag kan vara uppmärksam och jag har en hel del tålamod. Och jag gillar att överraska min flickvän med fina saker, romantiska resor, till exempel en picknick eller något. För flickor är det viktigare att bli älskad än att ständigt få en fin present. Flickor är gulliga och tillgiven, men så är pojkar. "
 
Justin och Selena har haft vissa problem i deras romantik i senaste månaderna. Men vispat han henne undan för en romantisk resa till Puerto Vallarta, Mexiko, tillsammans förra helgen.
 
Rapporter sa att JELENA hade en enorm kamp under sin semester som leder till dem att ses i 2013 separat.

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: