Follow on Bloglovin
2013-06-05 - 23:38:00 - Filed Under: Demi Lovato

Jag kämpar fortfarande med ätstörningar, säger Demi

Demi, som såg frisk och glad ut när hon intog scenen för att uppträda på Storbritanniens Got Talent på torsdags kväll, sade att hon tror att hennes ärlighet har gjort henne att komma vidare i sin karriär och komma närmare sina fans.
 

Demi Lovato, som lämnade rehab under 2011 efter incheckning för en ätstörning, har hävdat att hennes fans hjälpte till med hennes tillfrisknande.
I en intervju på BBC Radio 1, erkände den 20-åriga sångerskan att hon har kämpat för att hålla sig frisk efter att ha lämnat rehab.

 

Demi sa att när hon har kämpat och tänkt gå tillbaka till dåliga vanor som någon som kämpar med en ätstörning, det har funnits tillfällen då hon har tänkt vad hon egentligen gör.

 

"När jag verkligen har ett problem och då tänker jag för mig själv," Ja, mina fans håller mig ansvarig och jag måste vara stark för dem, " sade hon.

 

The X Factor USA värd gav också råd till sina fans, som kan gå igenom liknande problem, med att säga att det första steget i att få hjälp är bara att erkänna att du har ett problem och sedan berätta för dem om det.

 

Hon sa att man skulle nå ut till någon om det är en vän eller en familjemedlem eller någon som kan hjälpa dig att må bättre.

 

Demi tillagd säga att om du känner att du är i fara då du måste berätta för någon omedelbart.

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: