Follow on Bloglovin
2013-03-24 - 16:06:40 - Filed Under: Justin Bieber

Christina Aguilera berättar för Justin att ta en paus från rampljuset

Christina Aguilera_Bieber_
Tidigare barn stjärna, Christina Aguilera tycker att Justin borde stanna sig ärlig och kanske ta lite tid borta från rampljuset - och kameran.
 
Hon berättar för Hollyscoop på "The Vocie" av säsong 4:
"Du lever livet och det är svårt att växa upp framför en kamera."
"Du lär dig när du blir äldre att ta stunder för dig själv, ett steg bort från kameran, åter inspirera dig själv som en artist, föryngra och uppdatera dig."
 
Christina rådde också Justin att bli mer oberoende och stå upp mot dem som trycker honom runt.
"Jag skulle säga Bieber, låt inte något förändra dig  eller kasta dig runt eller göra något av dig som du inte är."
Jag har alltid varit riktigt ärlig och trogen till mina egna rötter och blivit riktigt jordad, inte låta mig avvika alltför mycket.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: