Follow on Bloglovin
2013-03-11 - 21:41:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi avslöjar om hennes hemliga halvsyster

Tumblr_mjgmwzachx1s7rctdo1_500_large

Demi avslöjade en familj hemlighet på radion nyligen. Sångaren och skådespelerskan avslöjade att hon har en äldre halvsyster som hon inte visste om förrän nyligen!

 

"Jag har en äldre syster Jag har aldrig känt hela mitt liv, som är i 30-årsåldern," Demi, 20, berättade för Long Island, NY, radiostation, WBLI på frågan om det finns något personligt att hon skulle vilja dela med hennes fans. "Hon är min halvsyster, men jag pratade med henne för första gången i mitt liv när jag blev 20."

 

Ringer från en "fancy" VIP flygplats väntrum innan en flygning, Lovato - som inte går in på detaljer om vilken förälder denna syster kom från - fortsatte med att säga:

 

Jag frågade henne,"Varför har du aldrig kontakt mig?" Hon sa: "Tja, jag ville aldrig att du tror jag att jag ville ha något från dig. Så jag har bara varit sådan att vänta och se om du ville ha en relation." 

 

"Jag tyckte det var så otroligt. Så har jag faktiskt tre systrar. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: