Follow on Bloglovin
2013-03-27 - 20:03:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi: Parade Intervju

Tumblr_mkalhdiy0i1rjdv1do1_500_large

Demi Lovato har studsat tillbaka i stor skala. Inte nog med att hon var domare för en säsong på The X Factor i december har hon också laddar för frisläppandet av en ny namnlös album. I själva verket är Demis första singel från skivan, som ännu inte har ett release datum. "Heart Attack" debuterade på Billboard Hot 100 utan. 12 tidigare denna månad. Stjärnan, 20, använder hennes framgång för att hjälpa mentor en tonåring i sitt andra år med ACUVUE´s 1-Day tävling. "Det här projektet är verkligen viktigt för mig eftersom jag älskar mentorskap", sade hon. "Jag fick uppleva mentorskap förra året och jag gick vidare till mentor på The X Factor, så det var riktigt coolt." Demi återhämtade sig efter 2011 snålhet i rehab för ätstörningar och självskador, som har blivit ett sätt för henne att ett föredöme för tonårsflickor. "Jag alltid försöker vara en inspirationskälla för tjejer som har behandlat samma frågor som jag har haft och låt dem veta att ingenting är omöjligt", sade hon.

 

Sångaren pratade med Parade.com om sina planer för framtiden, om hon kommer tillbaka för ännu en säsong av The X Factor, och om hennes nya album är det bästa hon någonsin gjort.

 

På vem hennes mentor växte upp.
"Jag visste inte att hon vid den tiden, men det är Kelly Clarkson. Jag trodde bara att hon var en stor förebild. Hon var aldrig offentligt sett rattfylleri eller bära riktiga skandalösa kläder eller något sånt. Jag känner mig som hon satt en riktigt bra exempel och hon var mycket begåvad. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: