Follow on Bloglovin
2013-03-26 - 18:54:00 - Filed Under: Miley Cyrus

Miley och Snoop Lion samarbetar på en ny låt

Miley Cyrus meddelade i fredags på Ryan Seacrest radio att hon har arbetat med Snoop Lion (tidigare Snoop Dogg) på en ny låt. Hon avslöjade att det kommer att vara en del av hennes kommande album och släpptes som den första singeln.

 

"Jag gör en låt med Snoop och den kommer ut mycket, mycket snart", berättade hon till Seacrest. "Den är inspelad, gjort. Jag är så upphetsad! "

 

Hon sade att låten var aldrig en planerad samverkan. "Jag har kunnat göra dessa saker där jag har precis varit i studion vid rätt tidpunkt och dessa projekt har just magiskt kommit", sade hon.

 

Den 20-åriga sångerskan talade också om den offentliga responsen mot hennes senaste twerking video som gick viral. "Jag har inte riktigt sett en dålig kommentar om min twerk video" hon skojade. "Jag kan inte sjunga, jag kan inte agera, jag är dum, jag är en lantis, men jag kan twerk."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: