Follow on Bloglovin
2013-03-12 - 19:04:00 - Filed Under: Allmänt

Funderar på en ny design

Tumblr_mjiquq85hl1rcr64ko1_500_large
Yes, jag funderar för en ny design till bloggen för bilderna känns lite gamla och jag behöver fräscha upp bloggen! Men jag har lite svårt hur den ska se ut, har ni några förslag?
Om ni har det, kommentera för jag behöver verkligen eran hjälp :)
Postat av: Hanna

Hej, du kanske kan göra en likadan design bara att du bytar ut alla bilder till lite nyare! ;) Jag tycker väldigt mycket om den designen du har! ^^

Svar: Hej! Tack för tipset men det är inte jag som gör designerna till bloggen :) Funderar faktiskt på att göra det :)Tack!
josefin nordell

2013-03-13 @ 20:08:33
URL: http://candymandy.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: