Follow on Bloglovin
2013-05-06 - 22:46:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi pratar om vänner!

Large

Demi Lovato är nöjd behandlingen hon gjorde under hennes genomgång hennes umgängeskrets. Den 20-åriga stjärnan checkas in en center under 2010 på grund av "fysiska och psykiska problem". Hon medgav senare lider av bulimi och själv skada. Hon vände sig också till alkohol under sina mörkaste tider och fick diagnosen bipolär sjukdom. Demi är förvånad hur hon är tillbaka in till kändis livet hon hade blivit.

 

"Ett par månader innan jag åkte till behandling, hade jag en födelsedagsfest och det fanns ett par hundra personer där. Det var fullt av folk som jag ansåg mina närmaste vänner, "sade hon till Company magazine. "När jag vände min telefon på efter att ha varit på rehab för tre månader, förväntade jag mig massor av textmeddelanden och telefonsamtal. Jag hade fyra texter. Det var ett wake up call. Jag har allvarliga förtroende frågor, men jag försöker att inte bli utsliten. "

 

Nu har stjärnan en utvald grupp människor som hon är väldigt nära och vet att hon kan lita på. Även om det var svårt att inse att hon behövde göra ändringar i sitt personliga liv, de har varit till det bättre.

 

"Jag har inte massor av vänner. Jag brukade, men sedan insåg jag, gör något av dem faktiskt bryr sig? Nu har jag folk som, så om jag bryter mitt ben mitt i natten, de ska komma till sjukhuset med mig" sade hon. "Eller de ska svara i telefon vid 4 am om jag behöver dem."

 

Den tidigare Disney-stjärnan brukade vara nära vän med Miley Cyrus och medan de fortfarande pratar så ses dom inte mycket med varandra. Stjärnan har också avfärdas påståenden hon daterade One Direction är Niall Horan, insisterar de var bara vänner. Hon kan inte förstå varför folk är så angelägna om att diskutera sitt personliga liv, eller av andra stjärnor.

 

"Jag bryr mig inte om Taylor Swift kärleksliv. Jag bryr mig inte om Harry Styles kärleksliv, "sade hon. "Jag bryr mig om mina. Jag tycker att det är konstigt att folk är så besatta av andra människors kärleksliv! "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: