Follow on Bloglovin
2013-05-08 - 20:01:00 - Filed Under: Selena Gomez

Selena öppnar upp om Justin: "Man kan inte hjälpa vem du dejtar"

Selena Gomez har riktat sin romans med Justin Bieber, hon avslöjar att hon inte kunde låta bli att bli kär.
 
Under en intervju med In Style magazine - Hon diskuterade trycket av att ha en så hög profil relation, säger:
 
"Det är obehagligt att gå överallt, folk vet (om uppbrottet). Jag tycker inte om det. Men Justin och jag har aldrig varit riktigt fokuserad på uppmärksamhet. Du kan inte hjälpa vem du dejtar. Så jag skulle inte svära bort det eller säga det är vad jag vill ha igen. Jag vet inte. Jag är ung och ett uppbrott är normalt."
 
"Jag måste gå igenom de känslor och känner det. Jag gör min egen grej, att vara med mina vänner, och han gör det mycket bra också."
 
Selena pratar också om hennes nya låt "Love Will Remember", där hon enligt uppgift krönikor slutet av en hennes förhållande med Justin.

"Det är den mest personliga låt på skivan. Jag tycker det är ett söt sätt att släppa det. Det är inte en aggressiv inställning till vad människor är förmodligen väntar."

"Jag är säker på att han kommer att älska det också"


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: