Follow on Bloglovin
2013-11-12 - 20:06:00 - Filed Under: Justin Bieber

Justin var sjuk på scenen - matförgiftning i Argentina (Video)

 Justin blev matförgiftad i Argentina, men ville inte avsluta hans planerade konsert. Han twittrade:
 

"This sucks. #sick food poisoning. Argentina been a rough day but the show must go on. I’m coming."

"Not feeling so good. Actually pretty sick. Pulling it together. Argentina we got a show to do. Love u."

 

Här är Justin förklaring under hans konsert på River Plate Stadium i Argentina:
Innan jag somnade igår kväll började jag må illa, och jag ville komma ut hit och ge mitt bästa, så, jag känner mig inte alltför bra, och jag tror att jag har slut på energi, um jag vill säga att jag hatar att göra detta, jag hatar att göra någon besviken av mina fans, men jag älskar er av hela mitt hjärta. Ni är otroliga.

 

Kolla & lyssna när Justin talar medan fans buar till honom.

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: