Follow on Bloglovin
2013-11-14 - 22:28:00 - Filed Under: Demi Lovato

Simon Cowell pratar om Demi i en intervju

Simon Cowell är inte rädd för att säga vad han tycker, så det är vettigt att han uppskattar den samma i andra också. Vi hade en intervju med X Factor domaren där han att pratade om Demi, hennes perspektiv och vad han respekterar mest om hans bantering medbedömare.
 

hat tar inte Demi till X-Factor som domare och mentor?

Demi ger ett nytt perspektiv, hon är uppenbarligen yngre och hon kommer på detta ur en artist perspektiv. Det är därför jag ville ha henne på panelen. Hon representerar de yngre fansen och vet vilken typ av musik de kommer att köpa. Plus, hon är fräck-du kan inte stänga upp henne!

 

Vad är det bästa med att jobba med henne på showen?

Hon säger vad som finns på hennes sinne. Denna flicka har inte (sugarcoat??) och jag gillar det om henne.

 

Vad respekterar dig mest om Demi som artist?

Hon är väldigt äkta och hon har varit med om mycket och har varit väldigt ärlig om det hela.

 

Hon är tydligen klok bortom hennes år. Vad imponerar dig mest om hur hon bär sig?

När jag såg Demi ett par år sedan trodde jag att hon skulle vara intressan att arbeta med på grund av vad hon varit med om, kommer genom hela Disney-systemet, som är lite av en rebell, mycket säljbar artist. Folk gillar alltid att vara vad jag kallar, "lippy." Vi har olika syn på de tävlande, men jag tyckte det var viktigt eftersom många av de tävlande är unga och att vi har en mycket ung publik, som att vi har någon närmare denna åldersgrupp.

Men om du är bekväm med någon, kan du arbeta med dem och du behöver inte alltid att vara överens om allt. Det vore tråkigt om så var fallet. Vi håller en hel del, så jag är självklart väldigt bekväm med Demi!

 

Ett ord var väldigt svårt att förstå hur det ordet skulle passa i texten, då menar jag sugarcoat. Fattar inget men jaja skrev på engelska istället :)


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: