Follow on Bloglovin
2013-10-05 - 22:05:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi på omslaget av Teen Vocue + Intervju

Att spela Santanas kärlek intresse på Glee:

"Jag är hedrad att beskriva en karaktär som representerar detta kapitel i vårt samhälle. Att vara sann mot din sexualitet och själv blir normen."

 

Självacceptans:

"Jag har inte kroppen av en modell eller Barbie. Min viktigaste sak om att vara i rampljuset med mina fans är att jag vill vara verkliga för dem. Jag har mina problemområden, men jag är glad om min hud just nu. Jag tänker inte offra min mentala hälsa för att få den perfekta kroppen."

 

Om hennes kollegor/domare (X-factor):

"Kelly och Paulina är jag lika ond som med Simon. Simon vet inte vad jag ska göra! Det är hysteriskt kul."

 

Att lära sig tala för sig själv:

"Du måste vara ärlig med människor runt omkring dig. Och ärlig mot dig själv. När du har en tuff dag, var som, jag vill inte prata om det här, men jag måste få det sagt." Om du har en hemlighet - hemligheter göra dig sjuk."

 

Vad hon ser i en pojkvän:

"Någon som älskar mig och uppskattar mig för den jag är. Vem jag kan umgås med i träningsbyxor och inget smink, eftersom det är vad jag gör när jag har min ledighet . "

 

Slutligen finna lycka:

"Det kan tyckas tråkigt att andra människor, men hela mitt liv har jag levt på en riktigt intensiv nivå, oavsett om det är berömmelse eller det. Jag har alltid jobbat riktigt hårt. Nu har jag kommit till den plats där jag är frisk och lycklig. Och min familj är glada och friska. När jag har ledig tid, jag bara älskar att sitta här och bjuda in människor och titta på film, eller gå på bio. Det är en stor kväll för mig, om jag bowlar."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: