Follow on Bloglovin
2013-10-27 - 23:22:09 - Filed Under: Selena Gomez

Selena kommer inte dejta någon, väntar på Justin Bieber?

Selena Gomez gjorde slut med Justin Bieber i november förra året och sedan dess har hon varit kopplat till en massa andra killar. Men nu verkar det som att Selena inte kommer dejta någon, inte ens ryktet med Union J sångaren George Shelly.

Selena berättade för Zach Sang av radioprogramet "Zach Sang and the Gang"

"Vet du jag har blivit frågad ut på en dejt, det är det? Jag sa till killen ,"Tack så mycket", men jag är inte på den plats där jag vill dejta just nu. "

"Jag har varit mycket nöjd med hur jag lever mitt liv och om det kommer, det kommer, men jag vet inte. Jag njuter av att vara singel."


Zach frågade även Selena om hon tror på regeln om att vara singel för samma tid som du har varit i en relation, och hon svarade:

"Jag tror inte på detta. Du ska vara bra, behöver du bara se till att du spenderar denna tid (singel - hood) gör detta, och X antal tid kommer du att kunna göra det. Om du blir förälskad, du blir förälskad. Om du inte du inte."


Vi undrar om hon väntar på Justin Bieber ?


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: