Follow on Bloglovin
2013-09-15 - 16:11:00 - Filed Under: Demi Lovato

Adweek Intervju med Demi!

Demi gjorde nyligen en intervju med Adweek.com. Under intervjun berättade Demi om hennes sociala medier och hur det är möjligt att ansluta till sina fans och hennes favorit TV-program just nu.
Läs intervjun nedan för att läsa mer.
 

Vad är den första information som du konsumerar på morgonen?
Vanligtvis går jag in på Twitter och sedan CNN. Jag är informations galen. Jag är särskilt fascinerad av psykologin bakom brott och utredningar kring brotten. Är det fel?

 

Berätta om din sociala medier rutin. 
Sociala medier har varit så ett bra verktyg för mina fans och mig för att hålla kontakten med varandra. Jag använder Twitter mest , men jag har också börjat använda keek, jag älskar att jag kan lägga upp korta videoklipp. Jag publicerade just en video från min 21-årsdag i Afrika, vilket var fantastiskt.

 

Vad upptar ditt sinne i bilen?
Eftersom jag bor i LA, spenderar jag mycket tid i bilen och älskar att använda den tiden för att lyssna på musik. Jag antar att min körning bör uppta mitt sinne lite oftare eftersom jag inte är den bästa föraren.

 

Vad finns på din spellista just nu?
Jag brukar lyssna på musik på min telefon eller iPod. Just nu lyssnar jag på Ed Sheeran, Jay-Z, Rihanna, Macklemore och Ryan Lewis.

 

Hur har du tid när du fotar The X Factor ?
Under rasterna , jag gillar att lägga upp uppdateringar på Twitter om mina tävlande eller föreställningar  eller bara skratta och skämta med mina kolleger domare.

 

Är du TV-galen?
Med mitt schema, har jag knappt tid att titta på TV, men när jag gör det älskar jag att titta på något om paranormala eller utomjordingar. Jag fascineras av allt detta. Jag är också helt besatt av Game of Thrones just nu, och jag älskar 48 hours och Dateline .

 

Hur varvar du ner innan du går till sängs?
Jag kan somna ganska lätt, så det finns inte alltid en vind - ned nödvändig. Jag gillar att göra lite meditation - helst en på morgonen för att ange tonen för dagen och en annan på kvällen innan jag somnar.

 

Vad läser du just nu?
Scripts. Jag gick med i rollistan Glee för ett par avsnitt denna säsong. Det är kul att kombinera mina världar med skådespeleri och sång, och ännu bättre att göra det med några av mina vänner.

 

Vilket är mer näringsrik, utskrift eller webben?
Båda . Men jag får nog mer information från webben, av en gammal vana. Jag googlar ständigt allt - jag full av slumpmässig information.

 

Vilken är din favorit app?
Självklart Twitter, men nyligen gick keek upp i leden. Jag var inne i Snapchat för en minut, men inte så mycket längre. Jag gillar också att spela spel på min telefon - just nu spelar jag i Candy Crush .

 

Du är känd för din personliga stil. Var får du din inspiration?
Jag tycker om att gå igenom sidorna i Elle och Vogue, men mina klädval baseras på komfort. Jag är mest säker när jag är bekväm.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: