Follow on Bloglovin
2013-09-10 - 22:49:05 - Filed Under: Justin Bieber

Jaymi Hensley: "Jag vill att Justin Bieber ska fråga ut mig"

 
Jaymi Hensley som är medlem i pojkbandet Union J har berättat till Digital Spy att han vill att Justin Bieber ska lämna honom en flörtig videomeddelande, som Selena Gomez gjorde till hans band kompis George Shelley.
 
Jaymi, som är gay och har varit med sin pojkvän Olly Marmon i 4 år, sade att han vill gå på en date med Justin Bieber när han "gillar en dålig kille".
 
Frågade om Georges meddelande från när Selena Gomez frågade ut honom, sa Jaimi:
Hon är inte min typ. Hon lämnade mig ett videomeddelande och sa liksom.
"Hej Jaymi - vad, är han bög? Ugh! "
 
Om hon kunde få Justin Bieber att göra något, det skulle vara bra. Han är inte illa ute är han? Jag gillar en dålig kille.
 
Kolla på videon när Selena skickar ett videomeddelande till George: 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: