Follow on Bloglovin
2013-09-07 - 21:33:00 - Filed Under: Justin Bieber

Justin skickar flörtiga meddelanden till Ariana?

Innan ni läser, denna intervju är ett år gammal!
Ariana Grande avslöjade i en intervju att Justin har hennes telefonnummer, och att hans budskap till henne är mer än bara en vän!
 

Ariana sade det ögonblicken de först utbytte texter i en gammal intervju med M Magazine:
Justin är den mest kända kontakt jag har i min telefon. Jag kände mig så cool när han smsade mig. Jag trodde inte att det var honom först. "vad händer sötnos?" Och jag tappade min telefon och tänkte, "Det här kan inte bara hända."

 

Jag gjorde en cover av "Die In Your Arms" och Justin twittrade sedan och sa att han gillade det och det betydde världen för mig. Det faktum att han gjorde det betyder att han tycker att jag har en viss trovärdighet som konstnär. Jag skulle älska att jobba med honom en dag, jag tror att han är bedårande och fantastisk.

 

Enligt uppgift så dejtar Ariana, Nathan Sykes från The Wanted.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: