Follow on Bloglovin
2013-09-07 - 02:05:00 - Filed Under: Justin Bieber

Stalker Sarah: "Ingen trevligare kändis till sina fans än Justin Bieber"

'
Återigen, Stalker Sarah träffade Justin den 4 September.
Kolla in vad hon sa om Justin. 
 
Med Justin <3 Fortfarande min # 1. En vän till mig kom och plockade upp mig i Simi Valley för att sedan åka över till Hollywood eftersom vi hade hört att Harry Styles var tillbaka i stan, då Justin skickade en Instagram bild att han var ute, så naturligtvis, bam så var vi där borta haha!
 

Det finns inget trevligare kändis till sina fans än Justin Bieber. Han är alltid på bra humör. Jag satt inne och tittade på honom när han spelade bowling en stund, och sedan när han och hans vänner kom ut fanns det omkring 20 av oss utanför. Han tog bilder med oss alla, och sedan gick han in i bussen och började spela sin nya musik! Han öppnade dörren och dansade för oss. Det lät fantastiskt.

 

Alla där ute - tror inte det du läser i kvällstidningarna. Ingen är mer populärt nu än Justin, och alla vill ha en bit av honom. Kom ihåg alla, Justin sa till mig förra gången när jag såg honom "could u imagine if there was all the social media there is now in Michael Jackson’s prime?Justin hanterar det så bra.

 

Följ mig på twitter @SarahMOnline


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: