Follow on Bloglovin
2014-02-02 - 21:05:00 - Filed Under: Cody Simpson

Cody om Justin: Jag kommer alltid att stå vid honom

Nyligen i en intervju med J-14 Magazine, pratade Cody om Justin och några av de saker som har hänt med honom nyligen. Cody sade att han vet hur svårt det är att vara i allmänhetens ögon och även om han inte kan tala för Justin eftersom de är "väldigt olika människor" han kommer att fortsätta att visa stöd för hans kompis (Justin) tidigare turné. 
 

"Jag menar, självklart gör alla misstag och grejer och det är svårt eftersom han är framför världen. Han är gör inte något annorlunda än de flesta i hans ålder gör och att de flesta tonåringar gör. Du måste vara medveten om ansvar ibland. Jag har försvarat honom under de senaste två åren och jag kommer definitivt alltid vara vid hans sida."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: