Follow on Bloglovin
2014-02-11 - 22:35:00 - Filed Under: Justin Bieber

Enrique: "Justin kommer inte att förstöra hans karriär så länge inga drog problem

Justin och Enrique Iglesias under backstage på Effekt 96,1 's Jingle Ball 2012 den 12 december i Atlanta. 
 

Sångaren Enrique Iglesias har kommit ut i försvar av Justin och sade att Justins senaste åtgärder är bara "vanliga misstag som tonåringar gör" och han kommer att kunna behålla sin framgångsrika karriär "så länge han inte har drogproblem".

 

Enrique sade i en exklusiv pratstund med Capital FM:

 

Jag tror att de överdriver vad som händer med Justin. Jag menar, kom igen, när du är en tonåring, som inte drar tävlingar? Jag vet att jag använde för att försöka tävla med mina vänner hela tiden. Tyvärr är han under i ett mikroskop och han har åkt fast ett par gånger. 
Enrique sade också Justin kunde studsa tillbaka från aktuella rubriker och har en framgångsrik karriär oavsett.

 

Jag tror inte vad han har gjort - kommer att förstöra sin karriär om du frågar mig. Så länge det inte blir värre, så länge han inte har problem med droger, så länge han inte går över styr. 
Jag tror att de är vanliga misstag som tonåringar gör. 
Denna vecka var en domstol tillkännagivande för rättegången mot hans DUI arrestering. 
Justin är för närvarande på $2500 och kommer att visas i Miami för domstol den 3 mars.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: