Follow on Bloglovin
2014-01-11 - 18:21:00 - Filed Under: Selena Gomez

Dylan O'Brien medger att Selena Gomez är hans kändis kärlek!

Dylan O'Brien avslöjade att hans största kändis kärlek är fortfarande Selena Gomez under MTVs Wolf Watch, han bara berättade sanningen och det kan överraska dig!
 

Källa J-14:

När vi fångade upp med Dylan, berättade han sanningen om Selena och sade: "Jag har inte (har en crush på henne). Det är bra. Det är bara ett spel på en show, och jag visste att Tyler skulle säga "Selena," du vet vad jag menar? "

 

Ända sedan han sa att han hade en crush på Selena för några år sedan, har han inte kunnat leva det ner och sade: "Jag har ganska ingen frihet nu ändra min kändis kärlek alls eftersom fyra år sedan sa jag detta och det kommer följa mig tror jag tills jag dör. Jag tror att jag är klar med kändis kärlek eftersom den typ bara följer mig runt. "

 

Det finns bara ett problem. Nu när Dylan säger att han inte har en crush på Sel, han vet redan att det kommer att slå tillbaka, fortsätter med, "Säger inte [kär], nu kommer människor att vara som," Herregud, han är helt över henne! "- som om jag var aldrig i henne! Jag är fortfarande ett fan, jag kommer alltid att vara. Det är inte en stor sak! "

Kolla videon nedan!

 

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: