Follow on Bloglovin
2014-01-19 - 15:44:00 - Filed Under: One Direction

Niall säger knäoperationen var en framgång, ber fans om privatliv

Niall har öppnat upp om hans senaste knäoperation på Twitter för att låta fansen veta att han är okej.

 

"Ja, jag har haft större knäoperationer, en mycket större operation än först förväntat," Niall skrev på Twitter efter några bilder av honom med kryckor på flygplatsen som läckte på nätet.

 

Niall frågade då fansen att vänligen respektera hans privatliv när han tar tid att återhämta sig:

"Men jag skulle vilja säga er, det var en fullständig framgång! Med tanke på omfattningen av det! Så allt jag begär av er är att ni skulle respektera mitt privatliv som jag försöker återhämta och var redo för where we are tour!"

 

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: