Follow on Bloglovin
2014-03-19 - 21:09:22 - Filed Under: Justin Bieber

Brad erbjuder att skriva musik till Justin och Miley

Populära countrymusik stjärnan Brad Paisley erbjuder att skriva ett "ljudspår" till Justin Bieber (och Miley också). På en presskonferens i Storbritannien, sa Brad: 
 
"Det är inget att skämmas över att vara gammalmodig. Jag menar, jag växte upp på "Andy Griffith Show," jag växte upp och lyssnade på Johnny Cash skivor och en del av det är en gammaldags sak. Men i gammaldags mening, vi sjöng om saker som är riktigt inne nu, till exempel Johnny Cash sjöng om drogmissbruk, och han sjöng om äktenskapsbrott och alla dessa saker som är riktigt populärt nu!"
 

"Vi var långt före i spelet! Har du sett Justin nyligen? Han lever i en George Jones låt! Om han behövde ett ljudspår för vad som händer med honom, eller Miley, låt mig veta!"


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: