Follow on Bloglovin
2014-03-11 - 19:23:06 - Filed Under: Jelena

Justin och Selena på Xtreme Lazer Tag i Texas

Justin och Selena tillbringade lördag eftermiddag för att spela laserdome.


Marknadschefen Ruben Elias sa att Justin och Selena hade aldrig varit på La Plaza Mall Friday, det ryktades att polisen fick stänga av köpcentret. Selena var i stan för att uppträda på State Farm Arena (8 Mars) som en del av BorderFest.

 

Chefen sade att Justin & Selena kom till Xtreme Lazer Tag runt 02:00 och frågade om han skulle stänga platsen för dem. Han kom överens med en omgivning av åtta andra människor, dom spelade i ungefär en och en halv timme.


Elias sa:

De verkade verkligen glada. 
Justin är riktigt rolig. Han vann matchen och han kom till disken och sa "Jag vann! Jag vann! "
Han kommer till disken och säger "Jag vill ha en godis", och vi sa "Hur många vill du ha?" Och han sa "Alla av dem". 
De var riktigt trevliga människor. Jag var så rädd för vad som hände i går på köpcentret ... men det var verkligen trevligt, mycket lugnt.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: