Follow on Bloglovin
2014-03-24 - 23:28:36 - Filed Under: Svar på kommentarer

Svar på kommentar

Fråga: Kan du inte isåfall börja uppdatera om austin mahone? :D
 
Svar: Jag själv gillar Austin, och tyckte att det var en bra ide men samtidigt blir det svårare att skriva om 7 kändisar men om man räknar med killarna i One Direction blir det mycket mer.
Och sen är Austin inte riktigt jätte känd och det händer inte så mycket om Austin. Så det blir ganska lite att skriva om han.
 
Vad tycker ni läsare? Ska jag eller inte? i såfall måste jag ta bort en kändis.
Postat av: Hanna

Börja skriv om Austin och ta bort Cody. Har aldrig tyckt att Cody varit så intressant att läsa om.

Svar: Vi får se, jag älskar Cody jätte mycket och allt.
josefin nordell

2014-03-25 @ 16:13:10
Postat av: Anonym

Sluta inte skriv om cody, tycker du ska ha kvar dem du har :)

Svar: Tänker inte heller göra det :)
josefin nordell

2014-03-25 @ 16:54:19

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: