Follow on Bloglovin
2012-06-17 - 22:37:34 - Filed Under: Svar på tal

Svar på tal


Såg att jag hade fått några kommentarer om Jelena när dom var på en klubb i Toronto! Jag tog med två kommentarer som jag tänkte besvara på. Tog inte med alla för det var ganska många. Men tack. 

Anonym
om Jelena på klubben: “This Is London” i Toronto (16 Juni):
Orolig!... Igen.. Är det värkligen Justin ? Eller är Justin killen i bakgrunden?! :(( dom va ju på en klubb tänk om hon blev full!:((( är Jelena över! Neeeeeeeeeeeejj! :(

Svar: Ja, det är Justin. Nej Justin är inte killen i bakgrunden. Jelena är inte över än. Och på den bilden är det Justin och Selena som kysser varandra.

orolig cheyy?! ;3 om Jelena på klubben: “This Is London” i Toronto (16 Juni):
Awww justin! Jag kommer o tröstarejj gullet! SELENA!!!! Jäwla otrogna unge!:@
Svar: Men sluta vara taskig mot Selena! Hon har inte gjort något ens?!! Hon är inte alls otrogen på bilden.

Tack för alla kommentarer jag får! Ni är bäst.
Postat av: Anonym

Tack igen! Och selena är en bra flickvän ?? Sa till den där " orolig cheyy "

2012-06-17 @ 23:01:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: