Follow on Bloglovin
2012-11-28 - 17:24:53 - Filed Under: Miley Cyrus

Msn Entertainment Skype intervju med Miley

Vi alla kämpar för att välja vilken One Direction stjärna är vår favorit men Miley Cyrus har avslöjat att hon tar en favorit för Zayn Malik.

MSN UK pratade på Skype med en intervju med Miley! Så Miley sa "Zayn Malik är min favorit."

"Jag minns alltid att min vän sa till mig att vi har matchande hår."

"Han är min favorit. Jag tror att han är den sötaste men ja jag vet vilka de är. "

Vi tvivlar att Zayns flickvän Little Mix stjärnan Perrie Edwards har något att oroa sig för att se när Miley är förlovad med Liam Hemsworth.

Miley talade också om sin musik och avslöjade "Genren är något riktigt nytt, något som inte jag har gjort ... det är en blandning av en knäpp med fler beats hip hop."

Undercover kommer till Storbritannien den 7 december 2012.

Tror du att Zayn och Miley kunde ha varit ett bra par?
Om jag ska säga, så säger jag nej eftersom jag tror inte att dom skulle passa bra ihop. Eller vad tycker ni?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: