Follow on Bloglovin
2012-11-28 - 20:01:00 - Filed Under: One Direction

Niall Horan pratar om sin nya tatuering?

Ser ut som att en av One Direction, Niall Horan har äntligen fallit för tatuering, eftersom han nyligen avslöjade att han har en tatuering på sin rumpa som säger: "Jag älskar SE".

Chocken bekännelse gjordes under en intervju med Access Holllywood efter Nialls resultat på X Factor USA, med den blonda gör chock bekännelse. "Ja jag har en", sade han när han fick frågan om en tatuering: "Den är på min rumpa och som säger att jag älskar SE".

Vi undrar vem SE är och varför Niall älskar den så mycket att han är beredd att få sin första infärgning. Men är det "‘Live While Your Young" skämt?

Tidigare i år pratade han om en rump tatuering, men sade att han aldrig fick det gjort.

Han berättade till The Sun: "Harry och Zayn går på det med tatueringar. De omfattas nu. Harry verkar ha en annan varje dag. Jag skulle få en streckkod på min handled med mitt födelsedatum i skrivet tvärs över den. För att vara rättvis, jag vet inte ens om jag verkligen ville det. "

"Jag bestämde mig för att få Made In Ireland i grönt på min en ** e kind och så gick jag till en plats i LA där de gör det. Jag och pojkarna gick in och de sa att de inte kunde göra det.

De sa: "Huden en ** e är alltför squidgy(vet inte vad det betyder). Det måste vara tätt. "

"Jag misstänker att de faktiskt gjorde mig en tjänst. Det var inte den bästa idén i världen. "
 
Kolla in Nialls bekännelse här nedan: 
Postat av: Anonym

han sade S.C. vilket troligen skulle stå för Simon Cowell. :D

Svar: Okej, tack för att du sa det :)
josefin nordell

2012-11-29 @ 11:24:49

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: