Follow on Bloglovin
2011-10-19 - 22:05:21 - Filed Under: Selena Gomez

Selena lever i skräck på grund av de allvarliga dödshot

Tumblr_lsi93aej8m1qbb812o1_500_large 
Det är inte lätt att vara Selena Gomez. Den unga stjärnan fick utstå en hel del hot från fansen på Twitter, efter att allmänheten har blivit tydligt att de inte bara vänner. Men nu har allt blivit mycket allvarligare.

Skådespelerskan / sångerskan säger att hon är i "extrem rädsla" för hennes familj och vänner på grund av beteendet hos en man vid namn Thomas mobiltelefonen i utlandet. Gomez gjorde ett uttalande om att få ett besöksförbud mot 46-årig man som påstås ha erkänt sin psykiater att han skulle döda sångaren.

Enligt ett uttalande som lämnats in av Ms Gomez den 13 oktober i Los Angeles högsta domstol, visste hon inte Thomas mobiltelefonen i utlandet, men vi vet att han kom från sin hemstad Chicago till Los Angeles för att möta upp Selena. Även besökte skådespelerskan / sångerskan på jobbet flera gånger.

Selena uttalande lyder: "Jag är i total rädsla på grund av ett överhängande hot om Mr mobiltelefonen i utlandet på mitt liv, hans tvångstankar, trakasserade och hotfullt beteende mot mig, med tanke på hans brottsliga historia jag känner att min personliga säkerhet och trygghet för dem. Vem är bredvid mig är hotad. "

Representanten för Los Angeles polisen vill inte kommentera situationen när han blev kontaktad: ". Jag är ledsen, men jag kan inte säga att all information är strikt konfidentiell" Enligt ett besöksförbud, kan mobiltelefonen i utlandet inte vara närmare än 100 meter till byn. Förhandlingen kommer att hållas den 4 november i Burbank Courthouse.

Skakars Selena:/ inte rolig alls.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: