Follow on Bloglovin
2012-04-26 - 23:06:04 - Filed Under: Demi Lovato

Demi börjar på turné


Sommarturné
tillkännagavs för länge sedan. Demi betonas ofta att hon skulle vilja besöka länder som hon ännu inte har. Tyvärr täcker sommarturné enda Nordamerika (USA och en konsert i Kanada). Nedan är en komplett lista med städer som redan i sommar Demi kommer att besöka.

12 juni Del Mar, CA, USA
22 juni Holmdel, NJ, USA
23 juni Hershey, PA, USA
24 juni Vienna, VA, USA
26 juni Saratoga Springs, NY, USA
30 juni Uncasville, CT, USA
1 juli Canandaigua, NY, USA
3 juli Toronto, ON, Kanada
5 juli Boston, MA, USA
6 juli Camden, NJ, USA
12 juli Salt Lake City, UT, USA
13 juli Phoenix, AZ, USA
14 juli Las Vegas, NV, USA
15 juli Bakersfield, CA, USA
17 juli San Jose, CA, USA
18 juli Los Angeles, CA, USA
29 juli Saint Augustine, FL, USA
4 augusti Highland Park, IL, USA (2 visar)
11 augusti Springfield, IL, USA
27 augusti Essex Junction, VT, USA
30 augusti Monroe, WA, USA
September 1 Salem, OR, USA

Ps: Måste säga en sak innan jag går och lägger mig! Jag älskar er läsare och jag tycker att det är jätte roligt att ni kommenterar. Tycker ni att jag ska skaffa en frågestund? Kommentera gärna om ni tycker det:)
Postat av: Jojjjjohs.se - FOTO & något för nästan alla

Okej :)

2012-04-27 @ 15:06:32
URL: http://jojjjjohs.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: