Follow on Bloglovin
2012-04-26 - 22:02:48 - Filed Under: One Direction

Harrys mamma (Anne Cox) om hennes son


Harrys mamma, Anne Cox, berättade till Heat Magazine om sin son:

"Jag är inte orolig för Harry, precis som de andra mammor gör. Det är bra att den lätt övervinner problemen och kokas ner till jorden. Jag vet att jag är partisk, men det är verkligen en härlig kille, en normal tonåring är 18 på denna punkt, några ovanliga saker."

Beskriver honom som en mycket romantisk kille.

Cox fortsätter:
"Det kommer att bli en stor kille, kommer att vara redo snart. Det är mycket känsligt. Närvarande finns inte någon avsikt att bosätta sig. Han hade en eller två flickvänner när han var yngre, men ingen av dem var något speciell. Jag önskar att han gifter sig en gång och i kärleken. Han skulle vara en fantastisk pappa."

Anslutningen till X Factor presentatören, Caroline Flack, sade Anne att hon helst inte skulle tänka på det:

Jag lärde känna Caroline Flack, men jag vill inte detaljgranska ned i det här avsnittet. Det är redan över.Jag har aldrig riktigt tänkt på åldersskillnaden, men mellan mig och hennes pappa från stor skillnad. Nej, jag tror att detta inte har någon större betydelse.

Vid slutet av slutsatsen att medlemskap i One Direction är "det bästa som kunde hända honom." hon tillade:

Det är en pojke mamma. Ibland, även efter att ringa fem gånger om dagen. När tid skillnaden är stor, vanligtvis skriver han ett textmeddelande: "Jag älskar dig, mamma" eller "jag saknar dig". Det är fortfarande min lilla pojke.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: