Follow on Bloglovin
2012-04-27 - 17:13:56 - Filed Under: Jelena

Justin om att föreslå Selena: "Nej, jag är för ung"


Justin Bieber och hans flickvän Selena Gomez har haft ett förhållande i över ett år nu och även om han inte har några planer på att gifta sig har han inte uteslutas bröllop klockor någon gång i framtiden, rapporterar EntertainmentWise.com

På frågan om att Justin föreslår Selena, sa Justin franska till tidningen Le Parisien i London:

"Nej, jag är för ung."
"En dag kommer jag bli engagerad, när jag har hittat rätt person på fem eller 10 år. Det betyder inte att Selena inte är rätt person men, hon kommer att döda mig om jag säger det!
"

Justin träffar regelbundet Selena, vare sig det är deras ständiga offentlig visning av tillgivenhet eller slumpmässiga spekulation, verkar han bara borsta bort allt detta dock, eftersom han vet att det är en del av jobbet ...

"Ja, det är inte lätt att vara så ung och att ha en relation med någon som inte stannar privat.

"Men ja, jag är en offentlig personlighet, det är vad jag ville, så jag måste ta itu med det.
"

Jag trodde att Selena var rätt person! Men vi får väl se vad som händer mellan dom.
Postat av: Anonym

Vadå om jag säger de så kommer hon döda mig

2012-04-27 @ 19:48:54
Postat av: Anonym

han sa ju ":de betyder inte att selena inte är rätt person."

2012-04-27 @ 20:15:49

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: