Follow on Bloglovin
2012-08-27 - 15:18:55 - Filed Under: Demi Lovato

Demi: Intervju med iVillage

Tumblr_m9e331bghn1rcf37do1_500_large
Hur känns det att vara mentor i Acuvue 1-Day Contest?
Jag ville vara en mentor eftersom det är en stor möjlighet att hjälpa någon komma ut ur skalet, att känna sig mer säker och bekväm att förfölja sina drömmar. Det är fantastiskt roligt.
 
Många unga flickor ta med dig ett exempel. Känner du för det allt för mycket press?
När jag kände en stor press eftersom jag var inte ärlig. Det finns ingen press när du bara dig själv och berättar sanningen. Jag hade problem de kämpade privat och gjorde saker som gör en hel del tonåringar. Men jag definitivt inte känns som en förebild. Nu, när jag berättade om mina problem och slogs dem, känner jag att jag var ärlig och öppen. När folk fortfarande kallar mig efter inspiration, känner jag inte trycket. Jag är verkligen alla tillsammans, och jag känner mig stor när människor accepterar mig som jag är.
 
I den senaste månaden, sa att du har en paus från dating. Vad är en kille som har att göra för att få dig att ändra dig?
Egentligen finns det ingenting som vem som helst kunde göra för att ändra mig nu. Det spelar ingen roll hur jävla snygg, rolig, eller hur mycket jag är kär i honom. Nu finns det ingen viktigare än mig och min hälsa. Jag tror att detta är det som många tjejer har i åtanke. Det finns ingen viktigare för dem, särskilt när det gäller tjejer i unga år, som fortfarande försöker hitta sig själva. Det är väldigt enkelt, älskar den killen att påverka, och det är dags att reda vilka de verkligen är. Detta är vad jag gör nu.
Du var verkligen öppen för att prata om sina hälsoproblem i det förflutna. Ja, hur känner du nu?
Det var som en berg-och dalbana. Jag hade det inte riktigt bra det var precis efter jag kom ut från behandlingen, skulle jag ljuga att säga att jag mådde bra. Men nu, i denna stund, vid denna tid, det går allt smidigt. Jag känner mig så lätt och att gå igenom en extra period i mitt liv. Jag kunde inte ha råd att leda Teen Choice Awards och vara en jurymedlem i X Factor USA om jag inte var i ett bra sinnestillstånd. Det fungerar verkligen.
 
Säsongen premiären av den nya X Factor USA kommer att hållas den 12 september. Vilka är dina erfarenheter hittills?
Experiment har hittills varit mycket roligt. I allmänhet tror jag inte känner arbete, det är bara så roligt att arbeta med Britney, Simon och LA Reid. Vi får hela tiden riktigt bra och vi är glada att vi kan se nya talanger och människor som har potential att bli stjärnor.
 
 
Det fanns tillfällen då Britney har kritiserat någon på showen, och Simon nyligen berättade för henne att det är viktigt domare. Det är verkligen viktigt att en domare?
Han skojade bara! I denna show finns här betydande denna fina, denna roliga - vi har inte delat domarna. Jag tror att vi alla är mycket ärliga och säga vad vi tycker. Ibland skämt, eftersom vi gillar att spela. Naturligtvis fanns det tillfällen då jag och Britney sa "nej", och Simon och LA Reid sade "ja". Vi har bara en annan syn på kändisar och kända eftersom vi är i samma bransch. Simon och L.A. Reid, naturligtvis, mycket kunskap, men från synvinkel en konstnär känner jag tuffare för människor som är på scenen. Till exempel, när de säger: "Åh, jag har inte tillräckligt med tid för att vara väl förberedd" eller "jag bara hade två timmar sömn," Jag tror jag är mer grov. Jag säger "Om du vill vara i den här branschen ibland du inte somnar." Det finns inga ursäkter.
 
Är det svårt att avvisa människor från programmet?
Självklart. Det är lite som någons drömmar skingra. När jag gick så långt och berätta "nej", är det mycket svårt att titta på. Jag var tvungen att avvisa ett antal riktigt duktiga människor, eftersom endast en viss mängd kan nås. Vi är mycket glada över den talang som vi har, men det är verkligen svårt att säga vissa människor att gå bort - särskilt de äldre, för vilka detta är sista chansen att göra det.
 
 
 
 
 
 
Hjälper det eller skada en spelare som kom och sjöng en av dina låtar?
Jag tror inte det hjälper, eller skada. Slutändan ingen roll om det är min låt, eller någon annan. Om någon har gjort det bra och förtjänar att gå, går det, och om inte, så inte. Även om jag tror att många spelare är okej när man gör Britney. Du bara inte kan göra dem. Det finns bara en Britney Spears och har en mycket unik röst. Du kan inte byta ut den.

Som två kvinnliga jurorki, är du och Britney sammanlänkade?
När vi sitter på panelen och passera jurorskim med våra anteckningar har vi mycket roligt. Så jag tror det, åtminstone lite. Men jag känner igen fortfarande, och jag hoppas att vi en dag kommer att tillbringa tid tillsammans utanför kamerorna. Men jag vet att båda är mycket, mycket upptagna
 
Om du var tvungen att vara en spelare av någon dokusåpa, som väljas?
Jag har alltid velat vara i Survivor. I naturen endast fråntagen all mat och måste jobba på allt och försöka överleva tack vare sina grundläggande instinkter. Jag tror det skulle vara en riktigt cool upplevelse.
 
Snart skolan börjar igen. Har du några pinsamma minnen från skolan när du var liten?
Ja! Jag minns en gång då jag sprang genom korridoren, som du vet, att du inte kunde göra det. I vilket fall, sprang jag ner i korridoren till vissa rum, sedan plötsligt rullade rakt in i min röv. Jag gjorde det framför alla. Självklart, jag är en väldigt klumpig person. Då och då jag snubblar på scenen under konserten. Så, ja, det var väldigt roligt. Jag pose, där jag tog
upp mina händer och skrek, "Ta-da!". Folk skrattade åt mig, i stället för att skratta åt mig, och det var coolt.
 
 
Så du säger att du nu är iväg till män. Har du någonsin blivit förtrollad av någon berömd?
Den första personen som de förälskade var ... Jag har alltid gillat äldre, eftersom det var Leonardo DiCaprio. Jag var i de dåvarande fem åren.
 
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: