Follow on Bloglovin
2012-08-01 - 10:47:32 - Filed Under: Allmänt

Gästbloggare!

Hej! :)
Jag heter Josefine och ska gästblogga här medan Josefin är borta! :)
Men eftersom våra namn är så lite och uttalas likadant, så kan ni kalla mig Josse!
Jag brukar bli kallad det nästan överallt ! :)
Ja, som sagt, så ska jag gästblogga här.
Ser verkligen fram emot det, eftersom jag vet att det kommer bli jätteroligt! :)
Fast tyvärr är det så att jag kommer åka bort imorgon eller på fredag, och kommer hem på söndag igen.
Men jag kommer göra några inlägg från mobilen om jag har internet där, och har även gjort lite tidsinställa inlägg!
Men idag så kommer jag kunna blogga ganska mycket i alla fall! (:
Om du skulle vilja kontakta mig så kan du slänga in en liten kommentar här, eller på min novellblogg - Som du hittar hääär ! :) Kram Josse

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: