Follow on Bloglovin
2012-01-07 - 17:18:36 - Filed Under: Selena Gomez

Selena tar en paus från musiken


Nyligen,
var stjärnan ansvarig för musiken, släppa ett nytt album och resa i USA och Kanada för We Own The Night turnén, men nu verkar det som Selena beslutat att ta en paus, även om det finns några konserter i Sydamerika i januari och februari, och  istället fokusera på sin karriär till skådespelerska.

Magi på Waverly Place är nu över, hon vill nu spela i en show som vänner. Selena sa:

Arbeta på Wizards fick mig att inse konsekvenserna kan ha en vecka visa sitt stöd för att bygga en karriär som skådespelerska. Jag vill vara en del av en annan serie, något samtida, rolig och lite romantisk. Som vänner.

Men det betyder inte att hon kommer att avsluta sin karriär som sångare:

Jag skulle vilja
att växa med min musik. Det är en passion. Jag vill ha kul med det och göra mina fans nöjda med vad inte kan. Jag älskar och kommer alltid att vara en del av mitt liv.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: