Follow on Bloglovin
2012-06-19 - 20:15:55 - Filed Under: Allmänt

Frågestund

Nu tänkte jag köra en frågestund, första gången på bloggen. Ska bli grymt roligt om jag får några frågor om kändisarna jag skriver om eller om mig ni undrar något över. Ja, ni får fråga vad som helst nästan:)
Jag kommer besvara alla frågor jag får in av er:) Fråga på nu helt enkelt.
Frågestunden kommer avslutas när jag har fått in många frågor!
Postat av: Klara

1. Kan du inte börja skriva om Lucy Hale också? :)
2. Hur får du veta allt om kändisarna?
3. Är det sant att Harry blev kidnappad men hittades efter bara några timmar? :O
Kram!

2012-06-19 @ 22:00:59
Postat av: sara

Vilken av alla kändisar gillar du mest?
vem i 1D tycker du är snyggast?
Varför valde du att blogga om flera kändisar istället för bara en?
Ska selena gomez komma till sverige 2012/2013?

det var allt! kram <3 Er design är grymt snygg :)

2012-06-19 @ 22:33:46
URL: http://biebersbaby.blogg.se
Postat av: Amanda

Vad tycker du om Justins nya album?
Vad tycker du om killarna i One Direction?
Vet du vilka Janoskians är? och ifall du inte vet så borde du kolla upp vilka dom är på YouTube för dom är grymma!:D
Vilken är din favoritlåt av JB och 1D?
Kram:)<3

2012-06-19 @ 23:35:11
URL: http://mandazz.tumblr.com
Postat av: OneDirectionCrew

Kika in?

Svar: Okej, men kan du ställa några frågor på min frågestund?:)
josefin nordell

2012-06-20 @ 13:47:40
URL: http://OneDirectionCrew.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: